16 Şubat 2013 Cumartesi

Doğal nefes seansları

    Meme kanseri ameliyatı öncesi  nefes eğitmeni ve yaşam koçu olan sevgili görümcem Soley sayesinde hayatıma aldım doğal nefesi. Ameliyata kadar sabah ve öğleden sonra yaptığımız seanslarla kendimi enerjik sağlıklı ve iyi hissettim. Ameliyat sonrası kemo ve radyoterapi süreçlerine kadar devam ettim seanslara. Radyoterapi de bittikten sonra kendimi hep bu iyi hissetme halinde tutmak istedim ve kendim de nefes ve yaşam koçu olmak için eğitim almaya başladım.
    Bir saat kadar süren doğal bağlantılı nefes ve meditasyon sonunda kendimi hep kuş gibi hafiflemiş hissediyorum. Aldığım oksijen miktarının artışına bağlı olarak enerjim yükseliyor,tüm hücrelerimin yenilenme süreci hızlanıyor. Zihnim daha sessiz ve dingin, devamlı başımın içinde muhasebe yapan vıdıvıdı eden ses durdu. Daha farklı bakıyorum  tüm olaylara ve tamamen burada ve şimdide yaşıyorum.
    Ben depresyon ilacı kullanmak  yerine nefes almayı tercih ettim.Doğal,bağlantılı ve rahat nefesler.Nefesle toksin atarken negatif düşüncelerin de yok olup gittiğini deneyimledim.
   Üzüntü,kaygı, ölüm korkusu gibi hisler enerjiyi yok edip mutsuz ve bezgin bir hale girmeye neden oluyor. Bu hislerinizi farkettiğinizde değiştirebilirsiniz. Benim gibi doğal nefesle ,ilaçla ya da size iyi gelen başka bir yöntemle....Farkına varın ve değiştirin....
                             


                                                                                                Sevgiyle kalın...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder