3 Ocak 2013 Perşembe

Merhaba




Merhaba
    Hem sağlık çalışanı, hem hasta yakını, hem de meme kanserini yaşamış birisi olarak SENATURK bünyesindeki bu blogda sizlerle olduğum için heyecanlı ve mutluyum. Aslında blogda yazma fikri uzun yıllar Marmara Üniversitesi Hastanesi'nde birarada çalışma imkanı bulduğum Prof. Dr. Bahadır Güllüoğlu'ndan geldi. Benim deneyimlerimi ve yaşadıklarımı paylaşmamı her zamanki gibi hastalarına daha fazla yardım edebilmenin yollarından birisi olarak görüyordu. Aynı fikirdeyim ve paylaşmak için buradayım.  
   Benim tedavi sürecim sonuna yaklaştı. Geçen zaman zarfında bana destek olan, sıkıntılarımı paylaşan ve ben iyileştikçe keyiflenen ailem, dostlarım ve çalışma arkadaşlarıma sevgiyle teşekkür ediyorum.
Verdiğiniz destek ve sevginin önemi büyük. Şimdi sıra bende.
   Meme kanseri sürecini yaşayan tüm hastalara acil şifalar diliyorum ve her zaman sevgiyle yanınızdayım diyorum.
                                                                                       Sevgi ve sağlıkla kalın...
                                                                                           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder