17 Nisan 2013 Çarşamba

 PATOLOJİ SONUÇLARIM...

2012 yılının Nisan ayında ameliyat oldum. 10 Mayıs 2012 de muayene için tekrar doktoruma gittim.  Dikişlerim ve ameliyat sonuçları  hakkında  bana bilgi verirken, doktorumun yüzündeki aydınlanmayı görmenizi isterdim.  ‘’Çok başarılı, çok iyi durumda , artık dikişleriniz üzerindeki bantları sabunlu su ile yumuşatarak çıkarabilirsiniz'' dedi. Veeeee  ''Ameliyatınız çok başarılı geçti. Vücudunuzdan kanser temizlendi.'' diye ekledi.   

İşte bir çırpıda söyleyivermişti. Tüm inancımla kendimi akışa bırakma ve sonucu kabullenme konusunda öyle bir şartlandırmıştım ki kendimi...  Sonuç kafamın içinde önce şok, sonra da müthiş bir aydınlanmaya dönüştü. Vücudumun içinde ışıklar yanmaya başladı. Sanki alnımda üç tane projektör vardı. Bedenimin içi  ışıl ışıldı ve sevinçten bedenimde müthiş bir bayram havası esmeye başladı. Tüm organlarım o günü kutlu gün ilan etti. Bu mutluluğu tüm bedenimde hissediyordum. Işıl ışıl ve kocaman bir  tören, kutlama, bayram havası, coşku.. bu his öyle farklı ve yaşanmamış bir histi ki benim için....  Yeniden doğmanın verdiği bu coşku bambaşkaydı.

Kutlama yapmak isteyen kızıma  ‘Görsel kutlamayı daha sonra yapmak istediğimi, bedenimde hissetiklerimi doya doya yaşamayı istediğimi ‘söyledim. Hiçbir şeyin hissettiğim bu bayram havasının önüne geçmesini veya dikkatimi dağıtmasını istemedim. 

 İnancımın, yaşama isteğimin, azmimin,  Tanrı' nın, kızımın, Reiki Eğitmenlerimin, destekleyen tüm dostlarımın,  konusunda uzman doktorlarımın,  müthiş çabası  ve  desteği  ile aldığım müthiş güzel bir sonuçtu bu....

Patoloji Sonucu  'KANSERİ YENDİĞİMİ'  öğrendim. Bugünleri yaşamamda etkisi olan herkese gönülden teşekkür ediyorum.  Bu bir ekip çalışmasıydı ve çok sıkı çalışmıştık.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder